måndag 30 december 2013

Gott Nytt År!

 Det blev ett långt och inte alls planerat uppehåll här på bloggen. År 2013 har varit ett oerhört tungt och jobbigt år. I början av året förlorade jag min mamma i förtid. Kort därefter blev jag varslad. Sorgen och oron över framtiden har präglat våren och sommaren. Till stor del tack vare husbygget och bloggen kunde jag fokusera på annat ibland. Men när hösten kom och vi börjat komma i ordning kom allt i kapp. Därav tystnaden här.

Nu ser jag framemot ett nytt år. Ett år där vardagen går vidare. Ett år med spännande händelser yrkesmässigt. Ett år med glädje!

Mitt 5 år gamla citronträd blev av med alla löv i stormen Simone. Jag trodde inte det skulle överleva, men i badrummet frodas det som aldrig förr. Det får därför stå som en lite banal kanske, men ändå, symbol för nya krafter.

Under hösten och vintern har jag tagit en del bilder även om jag inte bloggat. Tänkte efterdatera och göra lite inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar