måndag 25 mars 2013

Handtag

Men jag har ju glömt!! Jag har något att berätta! Jag har letat och letat efter snygga handtag i läder till kök och garderober. På Kvänum fann jag några som var ganska fina, men för 495 kr/st måste de vara mer än ganska fina... Så jag letade vidare. Jag har talat med diverse trevliga sadelmakare som kan tänka sig att åta sig att göra för hand efter min idé, men med en leverans på ca 6 månader. Sist fick jag ett nummer av min bror till en bra tapetserare i Höör som kanske kunde göra. Men så häromdagen kom maken hem med ett tips från en kollega: Superfront! De hade just den varianten som var min enklare idé dock med en knorr i form av en knopp i koppar. Jättefina tycker jag. Idag har maken varit på Mood gallerian i Stockholm på Superfronts showroom för att se på dem i "real life" - han blev lika förtjust som jag. Tyvärr är det 6 veckors leverans, men det får vi väl ta.
http://www.superfront.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar