söndag 21 april 2013

Beslutsångest...

...igen. Då mosaiken vi satte i badrummen visade sig vara så dålig, kändes det inte kul att även sätta den i köket som det var tänkt. Kan se framför mig hur jag sitter i soffan och varje gång jag tittar mot köket, kommer jag att irriteras över de sneda raderna. Kommer att reta mig enormt. Köket är ju dessutom ganska strikt, väldigt enkelt. Tänker att det kanske kan kännas lite roligare och mer ombonat med kakel från Marrakesh Design www.marrakechdesign.se. Har alltid gillat deras kakel, ibland har jag tyckt att det blivit lite uttjatat och passé, men jag gillar dem på det stora hela och blir glad när jag ser de fina mönstren och färgerna. Klickade just hem prov på dessa fyra färgställningar av mönstret Voltaire. Överst är höst II, nr 2 är aqua, som jag föreställer mig kan vara jättefint med handtaget från Superfront (fick förresten ett provex i fredags!), nr 3 är grå rand och nr 4 natthimmel. Ska bli spännande att se i hur de ser ut i vårt kök!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar