måndag 1 april 2013

Jag sitter här och längtar...

Drabbades av längtan efter ett färdigt mysigt hem igen. Vi hyr för tillfälligt ett hus medan vi väntar på att huset ska blir klart. Här har vi nu bott i ett år. Huset vi hyr ligger underbart vackert, men det blir ju inte detsamma som ett eget hem. Så plötsligt fann jag mig själv ha drabbats av rejäl nostalgi... Något som inte är så vanligt för mig, framför allt inte som jag var den förste att jubla över att vi sålde vårt förra hus, ett renoveringsobjekt av det värre slaget. Men jag satt och tittade på min kära vän Marias blogg Almbacken och fann där bilder från vårt förra hus som är så trevliga att jag för en stund glömde det eviga golvdraget och allt som ständigt skulle göras...
Klicka på länken och titta in!

Almbacken: Hemma hos våra kära vänner.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar