måndag 1 april 2013

Golvlisterna levererade enligt tidsplanen.

Vi har fått en tidsplan från Niklas så vi vet exakt när allt vi själva köpt in ska levereras för montering. Jag kryssar av och läser om och om igen på tidsplanen så att jag inte ska missa någon leverans - vill ju inte vara orsak till någon som helst försening då jag förstått att det inte är helt vanligt att man köper in så mycket själva som vi gör.

Golvlisterna och dörrarna har jag målat och maken slipat under vintern i vår stora källare. Tyvärr blev listerna inte alls så fina som jag skulle vilja. Den tid och entusiasm som fanns i somras när vi bestämde detta, försvann under hösten och vintern till stor del orsakad av tragiska personliga händelser. Så de får se ut som de gör nu. Lars och Kari får väl blunda lite när de sätter upp dem. Så småningom kanske vi tar tag i att slipa om dem och måla igen eller köper nya, vi får se. Dörrarna däremot blir superfina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar